donderdag 14 juni 2012

Lekker rommelkamertje

Ik heb laatst (eindelijk) mijn kamer opgeruimd... Het was zo'n troep! Ik heb meer dan een vuilniszak weggedaan.
Het is heerlijk om de eerste avond na de opruimdag in je kamer te slapen. Een opgeruimde kamer!
Ik probeer het nu vol te houden mijn kamer netjes te laten! (hopen dat dat gaat lukken!)
Ik ben een echte troepjesverzamelaar, dus alle plankjes en kastjes die ik heb staan er vol mee. Soms moet je ook gewoon dingen weg durven te gooien.


Een paar dagen na dat ik mijn kamer had opgeruimd zat ik in mijn bed. Ik kon niet slapen dus pakte papier en potlood en begon te tekenen. Het is een lekker rommelkamertje geworden. Toen de schets af was heb ik het de dag er na ingekleurd en overgetrokken met pen.
In een rommelkamertje voel ik me fijn; het is daar knus gezellig en je kan lekker prutsen wat je wil!

3 opmerkingen:

  1. Je tekent erg leuk meis !
    SAMEN NAAR SCHOOL heb je niet gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!!
    Dailychoice Bot: Ik heb jou ook niet gezien...
    Maar dat komt nog wel!
    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen