vrijdag 29 juni 2012

Tape

Bij de Hema verkopen ze nu ook tape!
Ik ben al een tijdje opzoek naar leuk tape om nonchalant foto's kaarten of tekeningen op te hangen.
Ik hoorde het via Ingrid van ing-things die het weer van iemand hoorde (via twitter).
Het is misschien een beetje overdreven, maar ik heb drie pakjes gekocht met twee taperolletjes.
Ze zijn echt heel gaaf want in elk van die pakjes zit een taperolletjes waar ik echt naar opzoek was en er zit nog een hele leuke andere bij.
Natuurlijk ga ik nog wel even op andere sites en winkels rondstruinen, want er is nog veel meer leuk tape!
Ik ken twee hele leuke winkeltjes die tape verkopen: poodles and noodles en een nieuw avontuur.
Als ik eenmaal op zo'n website beland kan ik er wel een uur of meer op kijken. Al die leuke spulletjes! Misschien doe ik ook wat inspiratie op!!

1 opmerking:

  1. Leuk! Misschien moet je ook ff op mostcutest kijken, daar staat ook heel veel decotape op?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen