zondag 1 juli 2012

Een tas vol leuke spullen

Ik kwam vandaag thuis met een tas vol leuke spulletjes van de sundaymarket.
Dat kan gewoon niet anders.
Al die leuke kraampjes met leuke (hebbe)dingetjes!!
Ik vlieg van de ene naar de andere kraam als ik weer iets leuks zie.
Natuurlijk doe ik weer inspiratie op om dingen zelf te maken.
Je bedenkt als je iets leuks ziet zelf een aantal/vergelijkbare spullen thuis hebt liggen die je nodig hebt.
Je bedenkt hoe je het kan/gaat maken.
En als je thuis bent maak je ga je aan het werk!!
 Het leukste vind ik om zonder doel een beetje rond te struinen over de markt en kijken wat je tegen komt.
Je vind/koopt spullen waar je niet naar opzoek was maar wel ontzettend leuk vind!
Ondertussen eet ik wat lekkers met een sapje en maak ik een lijstje in mijn hoofd met wat ik gekocht heb.
Ik heb wel geluk met het weer gehad!
De tijd dat ik er was met mijn moeder was het droog en soms scheen zelfs de zon!
Het begon pas te regenen toen we klaar waren met shoppen!
Ik heb net thuis al onze aankopen bekeken,
terug gekeken naar onze dag
en nog even nagenoten.

-xxxx- Floor


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen