zondag 22 juli 2012

Rommeldagen

Hey allemaal!
Ik heb veel te lang niet geblogd... Ik heb nu een hele tijd vrij dus ga even goed de tijd nemen om te bloggen!
Tot nu toe heb ik lekker zitten rommelen en knutselen (en opruimen...)
Dat komt ook door het slechte weer...
Gelukkig gaat de zon al weer een beetje schijnen!
Ik maak poppetjes van oude wasknijpers (haha),
maak envelopjes van oude prentenboeken,
ga naar kringloopwinkels en koop de leukste beeldjes, 
bestel tapejes 
waar ik natuurlijk weer van alles mee ophang! 
Ik heb ook tape met flesjes besteld, dat is zo leuk om een bloemetje achetr te plakken! 
 Ik was al tijdje opzoek naar kooktouw,
wat ontzettend leuk is om bijvoorbeeld vlaggetjes van te maken. 
Van stof, papier of tape!
De tape vlaggetjes kan je ook in een punt knippen.
Mijn volgende project is labels maken! Haha.
-XX-


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen