donderdag 9 augustus 2012

uuuhm praatbericht

Okee... Waar zal ik beginnen... (dit wordt een beetje een klaag bericht, sorry!)
Ik ben vandaag thuisgekomen van vakantie in Mallorca....met een gebroken teen!!!! Pffff. Maar ik zal bij het begin beginnen :). We bleken een kamer te hebben aan een verkeers weg; dat betekent dat je aan een stuk door auto's hoorde rijden... Uiteindelijk hebben we wel een nieuwe kamer gekregen aan de rustige kant van het hotel maar dat heeft een hoop moeite gekost!
Ten tweede was het wel heeel erg toeristisch... maar ja...en ten derde brak ik dus mijn teen!! Op vakantie!!!!:-/
Nou uh spannend verhaal: ik stapte over het bed heen* en bleef haken met mijn teen aan het laken. Ik zei meteen al: "Volgens mij is mijn teen gebroken hij staat naar buiten!" En het begon zoooow veel pijn te doen. Röntgen foto laten maken, naar het ziekenhuis gereden, recht laten zetten!! Ieuw, ik krijg een rilling als ik weer aan dat geluid denk van het rechtzetten!

*:omdat er twee klusjesmannen de deur openbraken. Die zat namelijk dicht en dan kon je er niet meer uit. Hij was niet eens op slot gedaan... Ik kon er niet langs dus stapte over het bed.

Gemaakt toen ik daar was.
Ik weet het; dit klinkt allemaal heel stom, maar er is natuurlijk ook een super leuke kant aan de vakantie!! We zijn naar een markt geweest waar we onwijs leuk hebben geshopt:), we zijn ook naar Palma de Mallorca geweest (alweer super leuk geshopt!:D) en we hebben suuuper lekker gegeten!!! Daar kon ik wel aan wennen ;)!
Wat ik nog het raarste vind is dat ik de laatste dag (dat ik mn teen heb gebroken) het leukst vond! Die dag hebben we namelijk in de ochtend in de zee gezwommen en gesnorkeld een mega ijscoupe gegeten. Alleen de middag was dus een beetje raar....

Er komen later goede foto's op mn blog te staan, maar dat is in de tijd die ik had niet meer gelukt.
XX Floor



1 opmerking:

  1. ok floor ik ga nu een hele lange reactie schrijven!!!
    WATSUPERSTOMDATJEJETEENGEBROKENHEBT!!!! Zit ie nu in het gips? KAn je je stiletto's nog aan? (GRAPJE)
    En die foto die bij over mij hangt dat is een kaart die op mijn prikbord hangt! Klopt dat? Als het die kaart is voel ik me zeer vereerd:)
    Eeeen... Wat een SUPERcoole tekening hierboven en ook bovenin je blog daar helemaal boven! Ik ga nu al je nieuwe berichten lezen...
    (WEMOETENLOGERENHEBJEVEELTEVEELTEVERTELLEN!!!!!!!!)
    XX Noor

    BeantwoordenVerwijderen