vrijdag 7 september 2012

Sunday Market

 
Afgelopen zondag ben ik naar de sunday market geweest, het blijft gewoon een super leuke markt!
Leuke spullen, lekkere hapjes, alle creativiteit!
Ik kom elke keer weer thuis met een tas vol leuke spulletjetjes, maar deze keer niet...
En dat komt niet omdat ik niks heb gekocht, maar doordat ik bijna uit de tram vergat te stappen en uit stress de tasjes liet staan! O, wat was dat stom!
Ik zag de tram zo wegrijden...
Ik heb nog geprobeerd te bellen maar ze namen niet op dus er zat niks anders op dan naar de volgende halte te lopen...
De dag daarna ben ik natuurlijk wel nog even gaan kijken bij de gevonden voorwerpen, maar er was weinig kans dat de tasjes waren gevonden. Misschien had iemand ze zelf wel meegenomen...
De mevrouw aan wie ik het heb gevraagd kwam na een tijdje aanlopen met twee tasjes die wel heel erg leken op die van mij!
En ja hoor ze waren het!! Jeetje wat was ik blij en nu nog steeds!
Alle spullen zaten nog in het tasje;
 
een label, een oud cameraatjes en een soort metalen vogeltjes die kunnen bewegen als je iets laten klikken aan de achterkant,

 
een super mooi boekje met vogelplaatjes,

 
twee pakketjes met mooie plaatjes en oude spelkaartjes etc., een uilenbeeldje,

 
een kaart, stempel, een plastic vogeltje en een prachtig vogelbeeldje!

 
Een spel, 
 
 
en twee schattige boekjes. Het boekje rechts is dat boekje met vogelplaatjes.
 
De sundaymarket is op meerdere plekken, misschien ook wel bij jou in de buurt!
Zo ja, neem een kijkje, het is echt super leuk!
 
Groetjes Floor
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten