maandag 22 oktober 2012

Zelfgemaakt kussen

Hey allemaal!
Ik heb een tijd niet geblogd dus vandaag twee berichten!
Ik heb vorige week in het weekend gewerkt aan een kussen. Ik had ineens zin om te gaan naaien!
Het kussen is gemaakt van allemaal spullen die ik nog thuis had; een verhuisdeken, een oude spijkerbroek (daar is de achterkant van gemaakt.), kantjes, en een strijkapplicatie van VAN IKKE.
Dit is het uiteindelijk geworden:

Toen ik het kussen had gemaakt, dacht ik dat het leuk was even een mailtje te sturen naar VAN IKKE om te laten zien wat ik heb gemaakt met de strijkapplicatie.
Ik kreeg een heel leuk mailtje terug dat Gemmy (van VAN IKKE) het kussen haar de site heeft gezet!
Daar is blijkbaar een speciaal album voor, waarvan ik eerst helemaal niet wist dat het er was!
Hier is een linkje naar de foto op Gemmy's site:
Vind je het kussen leuk geworden?
Groetjes Floor


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen