maandag 31 december 2012

Wish you a lot of luck in 2013!

De laatste dag van 2012 wilde ik iets gaan maken wat geluk brengt
en ik dacht meteen aan "lucky stars".
Lucky stars zijn kleine gevouwen sterretjes die zoals het woord al zegt geluk brengen!
Ze zijn makkelijk te maken, zien er schattig uit en er zit een leuke gedachte achter.
Een bepaald aantal sterren heeft een betekenis, die heb ik even opgezocht:
 
1 ster: The only one / Jij bent de enige
2 sterren: Happy Couple / Gelukkig koppel
9 sterren: Love for a long time / Liefde voor een lange periode
55 sterren: Love you / Ik hou van je
99 sterren: May the friendship/love lasts forever / Dat onze vriendschap/liefde voor altijd mag blijven bestaan
365/366 sterren: Whole year blessing / Een jaar vol geluk
548 sterren: Can’t stop loving you / Ik zal altijd van je houden
999 sterren: Endless love / Liefde zonder einde
1314 sterren: Eternity love / Liefde voor eeuwig
 
Hier volgen de stappen om ze te maken:
 
 
Wat je nodig hebt, is een strookje papier.

 
Maak een knoop aan het uiteinde van het strookje en maak de knoop plat.

 
Het kleine stukje dat uit blijft steken, kan je gewoon naar binnen vouwen.

 
De lange strook moet je net zolang om het knoopje heen vouwen tot je nog maar een klein stukje papier over hebt.
Als je de strook omvouwt, vouwt de strook zich bijna automatisch naar de juiste kant :)

 
Het overgebleven stukje moet je in dat spleetje duwen.

 
Zoals hier...

 
Druk dan met je nagel het midden van de zijkantjes in.

 
En voila! Je hebt een lucky star!
 
Veel succes met het vouwen...
 
En natuurlijk een heel gelukkig 2013!
-x-
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten