maandag 1 april 2013

een paar leuke tape DIY's

Zo... Nadat ik een lange tijd niet heb geblogd, ga ik maar eens een lekker lang bericht maken met veel leuke DIY's. Het zijn allemaal leuke DIY's die te maken hebben met tape. Ik heb onderhand een hele schaal vol met tape en wil er wel eens iets leuks mee doen.
Op internet heb ik even gezocht naar leuke ideetjes en heb uiteindelijk de volgende uitgeprobeerd:

 
Plak tapejes op je sleutels en ze zien er meteen heel vrolijk uit!

 
Omdat het vandaag tweede paasdag is, heb ik ook kartonnetjes in de vorm van een ei geknipt.
Die heb ik beplakt met tape en de stukjes die uitsteken heb ik weggeknipt. 

 
Dit is een tape-sticker. Die maak je door op de gladde kant van bakpapier leuke tapejes te plakken.
De tapejes moeten wel met de randjes over elkaar heen anders blijven ze niet aan elkaar zitten.
Je kan de tapejes zo van het bakpapier halen, want dat blijft niet aan elkaar plakken.
Voila, een tape-sticker! :)
 
 
Ik heb de sticker in de vorm van een vogeltjes gedaan. Gebaseerd op mijn vorige bericht.

 
Ook zag ik dit leuke idee; tapejes op het toetsenbord van je comuter.
Het ziet er meteen een stuk vrolijker uit.
Gebruik wel lichte of doorzichtige tapejes anders kan je je toetsen niet meer zien ;).

 
Mijn laatste DIY voor vandaag is een snoertjes opleuken met tape.
Je draait gewoon een tapeje schuin om het snoer!
 
Veel plezier met knutselen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten