vrijdag 17 mei 2013

Feestelijke slinger

Al een tijdje geleden kwam ik in een kringloopwinkel, waar ik allemaal zakjes met kleine stukjes stof vond. Het zijn maar kleine stukjes, maar wel ontzettend leuk om een vlaggenslinger van te maken!

 
Het is even een werkje, maar als je eenmaal bezig bent, gaat het super vlot. 
Je knipt vlaggetjes (met een kartelschaar voor een leuk effect) en naait ze aan een leuk lintje.
Als je bij de ruimte tussen de vlaggetjes komt, kan je gewoon verder naaien over het lintje.


Het resultaat is heel erg leuk en vrolijk!


Er zijn natuurlijk nog heel veel andere manieren om een vlaggenslinger te maken.
Daar zal ik ook een keer een post over maken.

5 opmerkingen:

  1. Echt leuk joh!
    Het bestond natuurlijk al maar jij geeft het weer helemaal een nieuw jasje!
    xx inezartandfashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Floor,
    Ik ben toevallig ook opzoek naar kleine stukje stof, om iets uit te proberen voor kettingen. Zou ik mogen weten welke kringloopwinkel het is?
    X Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, de kringloopwinkel heet Rataplan en zit in Diemen. De lapjes stof zijn er niet altijd, want het is 'kringloop' :)
    X Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke, thanks!!
    Ga snel kijken!
    X Wies

    BeantwoordenVerwijderen