maandag 13 mei 2013

Polaroid camera

Deze mei-vakantie ben ik met mijn moeder vijf dagen naar Barcelona geweest, super gezellig. We hebben ontzettend geluk gehad met het weer, want het was ontzettend zonnig. Door het lekkere weer hebben we dus veel gewandeld en geshopt! ;) Een van de dingen die we hebben "geshopt" is een POLAROID CAMERAAA!!!
 
 
Om de hoek van ons hotel was een hele mooie winkel, bijna een soort museumpje, met allemaal polaroid camera's. Mijn moeder had me voor mijn verjaardag een polaroid camera beloofd, dus ik zag dit als DE kans om er een te kopen. Natuurlijk hebben we wel getwijfeld, omdat je hem niet uit kan proberen en het is gedoe met vliegen en misschien doet de camera het niet...
 
 
Toch hebben we hem gekocht en omdat we nog een hele dag hadden, hebben we een rolletje vol geschoten om de camera te proberen. Het is namelijk niet mogelijk om de cassette met papiertjes in de polaroid te laten zitten als je door de röntge-stralen gaat.
Super blij, want ik heb nu een aantal foto's van Barcelona!
 
Jullie ook een leuke vakantie gehad?

2 opmerkingen: