woensdag 25 september 2013

Met steigerende fietsjes door Drenthe

Daar stonden we dan... Met onze steigerende fietsjes, van alle bagage achterop. Vorige week maakte ik op werkweek met een hele gezellige groep mensen een fietstocht door Drenthe. Elke dag fietsten we naar een nieuwe camping. We fietste door mooie gebieden. Door bossen, weilanden, langs hunebedden en nog veel meer. We moesten survivalen, overleven op 7,00  per dag voor twee personen. Ontbijt, lunch en avondeten dus. Met onze campinggasjes kookten we elke avond onder de afdakjes van de wc's vanwege de regen.
Na een groot en gezellig kampvuur was onze dag afgelopen en verdwenen we in onze tenten. Ik heb een ontzettend leuke en gezellige week gehad, ondanks het feit dat het weer niet altijd even mooi was!



Ondertussen ben ik al weer druk bezig met een leuk knutselproject.
Ik laat in mijn volgende bericht zien wat het resultaat is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten