woensdag 11 september 2013

stempel experimentje

Zo... het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost, maar ik heb in de tussentijd een geslaagd experimentje gedaan!
Ze vielen me steeds vaker op, in winkels, op marktjes, bij vriendinnen. Tot ik besloot ze zelf te maken; stempels!
Een guts-setje, waarmee je de stempels uitsnijdt, kocht ik bij een hobbywinkel voor een tientje en de gummetjes  en stempelkussens voor 0,50 cent en rond de 3,00 euro bij de Hema. Daarna ben ik aan de slag gegaan met 'gutsen'.
 
 
Ik maakte op papier wat schetsjes voor de stempels en drukte ze op een gum.
Dat is handig, want dat hoef je niet in spiegelbeeld te tekenen. 
 
 
Vervolgens doe je een van de guts mesjes in het houdertje en snijd je weg wat je weg wilt hebben. Om het mesje te wisselen ga je met het houten stokje aan de andere kant van het houdertje erin om het mesje er uit te floepen.
(Snijd altijd van je af!)
 
 
Ik ben van plan nog veel meer stempels te maken, maar ik ben nu aan het voorbereiden voor een weekje kamperen, dus dat gaat voorlopig even niet lukken :)
 
 
De rondjesstempel die ik voor het ijsje heb gebruikt kan je natuurlijk voor nog veel meer gebruiken zoals, een zonnetje, gewoon een leuk patroontje, een rups en nog veel meer!
 
Alvast veel plezier met het maken!;)
 
-xx-

3 opmerkingen: