maandag 14 oktober 2013

Dromenvanger project

Na een hoop rollende kralen en in de knoop zittende touwtjes ben ik dan eindelijk klaar met mijn dromenvanger project!


Deze is gemaakt van een oud gehaakt kleedje. Die ik ook gebruikte om mandjes van te maken. De cirkels waar ik touw omheen heb gewikkeld had ik nog van vroeger. Het waren soort van roze en paarse 'huisdecoratie-cirkels'.


Die hieronder is een wat kleinere cirkel waar ik zelf een dromenvanger in heb gevlochten.
Aan beide dromenvangers heb ik allerlei vrolijke lintjes, schelpjes, oude kettingen, veren etc. gehangen.


 
De laatste maakte ik met twee vriendinnen die ook een blog hebben; Inez van happ-inezzz en Carmen van carmen4-ever.
Het is een mini dromenvanger in een ring die aan een ketting hangt.
't Is gepriegel, maar dan heb je wel wat!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten